Budleigh Babberton

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het toverdorpje nu ook online!


3 plaatsers

    Duisterstalkte.......Deel 1

    Swinsoldier
    Swinsoldier
    Webmaster + Congres lid
    Webmaster + Congres lid


    Aantal berichten : 25
    Reputatie : 0
    Registratiedatum : 31-03-10

    Duisterstalkte.......Deel 1 Empty Duisterstalkte.......Deel 1

    Bericht  Swinsoldier vr apr 09, 2010 12:22 am

    Voorstuk.

    Melanie, een meisje van 15 jaar geniet samen met haar beste vrienden sam, joost en Tara de zomervakantie, Melanie ontmoet een jongen genaamd pierre, een 17jarige
    Jongen die uit Frankrijk komt. De dagen verstrijken en een liefde bloeit op tussen de twee, sam heeft haar twijfels over Pierre en verteld Joost en Tara over haar twijfels. Pierre gedraagt zich steeds duisterder en een paar dagen later eindigt de relatie.


    'Zaterdag avond- Joosts huis'

    Oke, het wordt dus white chicks of het word harry potter en de vuurbeker, kies jij nou eens Mel. Riep Joost dwars door de kamer heen.
    "hm.. white chicks is sooo saai man!, doe Harry maar!" Bromde Melanie terug.
    Joost zette de film aan en ging tussen de vrienden op de grond liggen.
    "Vet dat je ouders weg zijn joost!,' zei Tara die de kamer kwam binnen strompelen met haar handen gevuld met onder andere en snoep en fris".
    " ze zullen dit weekend helemaal afreizen naar Duitsland om mijn tante te bezoeken, tot dan ben ik ook alleen"zei hij,"gelukkig mocht ik jullie die week uitnodigen
    om te blijven slapen" riep joost enthousiast terug.
    "Sttt, ik probeer film te kijken"snauwde melanie toe.
    De film naderde het midden toen er een mobiel afging.
    "god, waarom hebben er 3 hier in de kamer dezelfde ringtone toch !?," zei joost met een zucht.
    "oh, ik ben popuuu"riep mel, en pakte haar mobiel. "en en wie was het?
    "vroeg Tara nieuwschierig.
    Melanie reageerde niet maar kijk met een wit getrokken gezicht naar haar mobiel.
    "melanie?, wat is er?"vroeg Joost die ook meteen de film
    stop zette toen hij haar gezicht zag.
    "het...Het is mijn zusje, Pierre staat al de hele dag voor de deur en ze is alleen thuis en de oppas komt pas over een half uur"zei melanie geschokt.
    "DIE PIERRE OOK!!, IRRITANTE JONGEN!" riep Sam boos.
    "wie is vanavond de opasser dan ?" vroeg Joost.
    "Mark en volgens mij kwam Patrick ook mee." gaf Melanie als antwoord.
    Melanie toetsen een nummer in en deed de telefoon aan haar oor. "hallo, met Mark?" zei de persoon aan de andere kant,
    "hoi mark, met Melanie kun jij zo meteen naar stef toegaan?, Pierre staat al de hele dag voor de deur en ze is alleen thuis".
    "alweer?, wacht even, PATRICK WE GAAN NU NAAR MEL's HUIS, mel we gaan er al heen, bedankt voor de telefoon en maak je geen zorgen!, ik sms je als ik er ben, tot ziens".
    "doeg" zei Melanie en hing op. "ze gaan er eerder heen, toch ?"vroeg Tara, "ja.
    ze zijn onderweg hij smst me als ze aangekomen zijn".
    "Willen jullie verder kijken ? of zullen we even wat praten?"vroeg Joost.
    Iedereen besloot de film af te kijken, tijdens de film viel Sam half in slaap.
    De laten uren vielen toen Melanie wakker schrok. Haar mobiel ging af, ze vond de telefoon onder haar kussen en nam op.
    "h-hallo met Mel" gaapte ze.
    "mel mel, met mark, luister we kwamen net bij je huis aan maar er werd niet opengedaan,
    Patrick is al omgelopen maar de sleutels lagen ook niet onder de deurmat, ik heb jeroen (de broer van Mark, deze werkt als rechercheur) al gebeld, hij kwam jullie kant op, hij zal er zo wel aankomen, maak iedereen ook wakker, dit is belangrijk".
    Melanie hing op en probeerde iedereen wakker te schudden, "Hoe laat is het?,half 2, waarom maak je me wakker!" blèrde Sam, Melanie vertelde iedereen het verhaal en iedereen keek haar geschokt aan. "niet open doen ? en een donker huis dat is niks voor je zusje!, heb je haar al geprobeerd te bellen?"
    vroeg joost. "ja, al 10 keer, mark ook ze neemt niet op , de huistelefoon word ook niet opgenomen.
    Nadat iedereen wakker kwam hoorde Sam ineens geluid,
    er kwam een auto de hoek om scheuren en al snel vulde roden en blauwe lampen sierlijk het huis in, Jeroen was bij hun gearriveerd.
    Melanie liep naar het raam en zag dat Jeroen niet alleen was, zijn collega Nathaniel (beste vriend van Jeroen tevens vrienden met melanie en de rest) stapte uit de auto en liep samen met Jeroen haastig naar de deur. Joost deed open en al snel zat iedereen in de auto.

    Hoe loopt dit af?, het verhaal gaat verder wanneer er op de tekst gereageerd word, positief/negatief.. zolang het netjes blijft.
    Als ik uit de teksten haal dat mensen wel meer willen lezen ga ik verder.. Smile

    Was getekend,
    Swinsoldier
    Swinsoldier
    Swinsoldier
    Webmaster + Congres lid
    Webmaster + Congres lid


    Aantal berichten : 25
    Reputatie : 0
    Registratiedatum : 31-03-10

    Duisterstalkte.......Deel 1 Empty Re: Duisterstalkte.......Deel 1

    Bericht  Swinsoldier vr apr 09, 2010 12:25 am

    mijn spijt voor misschien wat onoverzichtelijkheid ( en de nodige typfouten) omdat ik snel/blind typ let ik niet snel op dit soort dingen Razz mijn excuses !.
    joy
    joy
    Senator
    Senator


    Aantal berichten : 30
    Reputatie : 3
    Registratiedatum : 04-04-10

    Duisterstalkte.......Deel 1 Empty Re: Duisterstalkte.......Deel 1

    Bericht  joy vr apr 09, 2010 3:29 pm

    Leuk hoor taylor Smile ik w8 op het volgende gedeelte!
    avatar
    gitaarman55
    Babberton inwoner
    Babberton inwoner


    Aantal berichten : 3
    Reputatie : 0
    Registratiedatum : 12-04-10

    Duisterstalkte.......Deel 1 Empty schiet op

    Bericht  gitaarman55 do apr 15, 2010 7:55 pm

    schiet op met het volgende verhaal ik sta te trillen van spanning!!! Exclamation Exclamation Exclamation Very Happy

    Gesponsorde inhoud


    Duisterstalkte.......Deel 1 Empty Re: Duisterstalkte.......Deel 1

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 10:46 am